?If I share with you my story would you share your dollar with me

یه بارم بود تلویزیون داشت خنگ‌بازی‌های بچه‌ها رو نشون میداد. لپ همه هم کشیدنی و آب دهن هم آویزون…
بابام از دهنش پرید بیرون که تو چرا زن نمیگیری؟ شما عشق نوه رو ببین! مردهای فامیل ما نوه میاد توی زندگی‌شون کلا تغییر میکنند. همین دایی من، 58 سالشه و با پسرهاش مث چی برخورد میکرد. عصبی و عنق و دست بزن و داد و هوار تم هر روزه بوده تا موقعی که بچه‌ها یکم بزرگ شدن. حالا نوه‌هاش رو که میبینه انگار بچه شده بازم، میدوئه و توپ شوت میکنه و الخ.
بهرحال بابام نوه میخواست و یحتمل میخواد. من نظرم اینه واسه خواهرم عروسی کنه و اون براش نوه بیاره، یه پسر پولدار و خفن پیدا کنه که بتونه خرجی بده! از من آبی گرم نمیشه…
از دهنش پرید بیرون دیگه! منم خیلی ریلکس خندیدم فقط…نه خنده محجوبانه که آقاجون برو برام زن بگیر و نه خنده مسخره‌کننده که کجایی مرد مومن؟ تو ایران زندگی میکنی آیا؟ فقط خندیدم و شب مامان رو انداختم  به جونش…تعریف کردم که آره بابا اینو گفته و حالا از اون شب مادرم تو هر موقعیتی برای تیکه انداختن استفاده میکنه. آخرینش هفته پیش بود که بابا با سیب‌زمینی و پیاز و کیوی اومد خونه، همچین با خنده هم بود ولی از این خنده تلخ‌ها گفت میدونی چقدر شده اینا؟ چهل و پنج هزار تومن. مادرم نه برداشت و نه گذاشت اولین حرفی که زد این بود که بعد میگفتی این زن بگیره؟
هم بابا پنچر شد و هم من. یعنی بابا که پنچر بود…کار خوابیده‌ها! خروپف میکنه قشنگ.
بعد قیمت‌ها…من حتا روم نمیشه بگم کندن چاه چقدر شد. مقنیه تو عید کند و رفت پایین و وسط عید که برگشتیم از بابا کند و رفت…پارسال متری دوازده تومن بود. الآن والا روم نمیشه بگم…یه دو دو تا چهارتا کردیم. این خونه جدیده بالای متری یک و چهارصد در میاد.بهرحال از منظر اینکه گرونی مسکن تورم‌زاست باید بگم که تورم به شدت زاییده خواهد شد.
من هم پنچر شدم. بغل دست بابام واسادم (چه واسادنی؟ کلا درمیرم از زیر کار…البته حالا که شهرداری کار رو خوابونده و هه هه) و بنظر نمیرسه حالا حالاها دستم بره تو جیب خودم و این حس خوبی نداره،داره؟

نوشته شده در Uncategorized. Leave a Comment »

پاسخی بگذارید

