Never made it as a wise man

بعد یکی هم برگشت بهم گفت بشین بنویس که سبک بشی… این سالم‌ترین راه جبرانی‌ای بود که تو زندگی‌ام تجربه کردم.
اما بلد نیستم بنویسم. فقط میشینم باد میکنم مث وزغ و باد میکنم مث بادکنک و باد میکنم مث بالُن… حداقل نوشتنش بهتر از ننوشتنش هست.
نمیاد. چیزی هم که میاد میرسه به تکرار قبلی‌ها! سوزن روی یه خواسته اساسی گیر کرده و هی همون رو میگه. دست به خایه نگاهش میکنم چون از اون موقع که بهش گفتم نمی‌تونم خیلی گذشته.

فاطمه یه بار گفت سیگار کشیدن یه رفتار جبرانیه..! من میگم اینم نیست یا هست و فقط این نیست. آدم جبرانی که میره دو تا از درسها رو پاس میکنه. این چطور جبرانی‌ایه؟ نهایتش یه قهوه‌خونه بین مسیره که اندازه کف دست بهت آرامش میده و دوباره برت میگردونه سرجات.
دفعه اولی که تقریبا خودم رو با الکل کشتم برای جبران بود. پنچر نبودم. لاستیک ترکیده بود و تعویض اساسی میخواست…

ازشون بپرسی که پس این چرا ترک کرد هرکس یه داستان ازم داره. متتاور‌ترین حدیث اینه که گرون شد و اینم گفت پول ندارم بالا این بدم.
ملت از غذاشون می‌زنن برای سیگار، بعد این فلان؟
تازه دستش هم برسه که کون به کون روشن میکنه، چه مرگشه واقعا؟

مرگ در اینجاست که سوزن گیر کرده… دنبال دکمه پاز میگرده و پیداش نمیکنه و تمنا میکنه براش. خسته است و دنبال تعطیلات بلندمدتیه که نیومده و نخواهد اومد.

خوب بهرحال چی شد که ول کرد؟ چیزی رو عوض نمیکنه!
اگه هم دستش میگیره برای اینه که از حد میگذرونه و لازمش داره برا آروم‌تر شدن. مثل الآن که میخواد خودش رو غرق کنه تو یه خمره الکل صنعتی….

چه نوشته غمینی شد. نشستم از سر تا اینجا رو باز خوندم. اما یه راه جبرانیه و مث بقیه وقتی میاد که دیگه از حد رد شده باشه…

نوشته شده در Uncategorized. Leave a Comment »

پاسخی بگذارید

